26 Ağustos 2011 Cuma

Tatil hiç bir zaman yeterince uzun değildir!

Ümit ablanın kızı erken doğum yapıyor. Kıyamadık erkenden yolluyoruz İstanbul'a. Gelecek, dönecek şimdilik ama en az iki hafta sonra.

Ding dong! Sinyaller yandı. Bayramdan sonraki haftayı izin almalıyım.


Ofiste bunun muhabbetini yaparken, bizim bölge müdürü, "oh be iki hafta tatilsin" diye hatırlattı. Hiç böyle düşünmemiştim. Yani evet izin alacağım ama eminim bayram sonrası fena yoğunlaşacak işler ve ben muhtemelen evde filan çalışacağım.

Boşveerr dedi ve aşağıdaki fotoğrafı gönderdi.



Bu demek oluyor ki...
- Arca üç aylık olduğundan beridir ilk defa bu kadar uzun bir süre evde olacağım.
- Hayatımda ilk defa çalışırken iki hafta üst üste tatil yapmış olacağım. 11 sene olmuş. Doğum iznin vardı ya diyene çok pis dalarım! Rapor o, tatil değil!
- Ümit abla olmayacak! Yemekleri ben yapacağım, ütüyü ben yapacağım, evimin kadını olacağım! Evet 2,5 senedir ilk defa bu kadar uzun süre yine evimin kadını olacağım. Çok korkutucu!

Tabii ki liste yaptım! (listwoman:P)

Tatilde halledilmesi gerekenler
1. Arca'nın okul için tahlilleri vesikalık fotoğrafı, muhtarlık işleri
2. Benim göz ve kulak doktoru randevularım
3. Evin boyanması
4. Kışlık hazırlıkları (100 kilo barbunya ayıklanması, domates olayına girmek için fizibilite çalışmaları)
5. Arca'yı yarım gün okula hazırlama işlemleri (üst baş eksiklerin tamamlanması)

Daha bunlar ilk aklıma gelenler...

Ve doğru iki hafta üstelik arada bir bayram ve canım Elvan'ın ziyaretini de hesaba katınca EVET TATİL YETERİNCE UZUN DEĞİL! Ben o terlikleri giyip vınlayayım!

6 yorum:

gunebakan dedi ki...

yeliz izinde ev mi boyatıcan gülüm yaa, boşver onu bırak sen işteyken yaptır. sonra temizlikçi al temizlet, sen temiz eve gel...
badana zaten kafadan 5 günü uçurdu izninin.
laf aramızda pek kıskandım. ardışık 2 hafta izni en son evlendiğimde yaptım ben. 2 doğum iznini ben de saymıyorum:) rapor o rapor:)))
içine sinsin güzelim, iyi ve mutlu tatiller...

laleninbahcesi dedi ki...

Yeliz , bütün o işleri bayram sonrasına bıraksan diyorum... Al Arcayı git annenlerin yazlığa ya...
Çalışmadığım halde ttailler bana bile kısa geliyor:)

Gulcin dedi ki...

sen yine bunlari ise donunce mi yapsan Yeliz yoksa baya yorulacaksin tatil diye sanki? Agirmis lise :)

alev ertürk dedi ki...

yelizcim allah kolaylık versin,korkma demek isterdim ama maalesef yiğitin doğumundan beri bir ev hanımı olaraktan ben kork diyorum berbat bişey ev hanımı olmak :( ben de artık çalışmak istiyorum ve hatta biri beni kurtarsııııııııııııın diye her gün anırıyorum :(((
valla içini kararttığım için özür diliyorum ama dost acı söylermiş be gülüm :(((

Adsız dedi ki...

yeliz hanımcım, hadi arcanın okula hazırlık işleri ve sizin doktor randevularınızı anladım bu kısacık süreye ev boyama ve kışlık hazırlıkları nasıl sıkıştıracaksınız. ya da ben çok yavaş bir insanım. benim ev boyama ve sonrasında evi tekrar yerleştirme ve yıkama işlemleri sadece 2 hafta sürere diye düşünüyorum (elinde jilet granit üzerine damlayanları tek tek kazıyan bir piskopat olarak):( kışlık hazırlık olayına girmeyeyin saolsun canım annecim olmasa zaten bişey yiyemeyiz :) allahım böyle pratik insanlara nasıl hayranım sizi bir kez daha takdir ettim umarım aksatmadan listenizi tamamlarsınız..

yeliz dedi ki...

arkadaşlar:)

Yok yav öyle pratiklik filan yok.

kuvvetle muhtemel ben yazlıkta barbunya ayıklarken ilker halledecek boya işlerini. eve dönünce de kadın ayarlayacağım temizlik için:))

karşıdan bakınca öyle görünüyor ama benlik fazla iş yok, sadece liste kabarık.

yalnız çok fena gözüm korktu, ben beklentiyi fazla yüksek tutmayayım en iyisi:)