20 Ocak 2016 Çarşamba

Kadın Girişimciler: Elit Meze

Çalışan kadınların halini yine en iyi kadınlar anlar.
O hiç görülmeyen fark edilmeyen ev işlerinin nasıl kotarıldığını, çalışsın çalışmasın en iyi kadınlar bilir.
Özellikle de yemek. “Ne pişirsem?”
“Misafir gelecek ne ikram etsem?”

Bizim evde ne pişireceğimize de misafir geldiğinde ne ikram edeceğimize de – pişirmek de dahil – gönüllü dahil olan bir muhterem var ama peki her evde muhterem var mı? Yok.

Yoksa, ElitMeze var:)

Elit Meze’nin sahibi Funda’nın çıkış noktası da bu olmuş. Madem muhtereminiz yok ben size pişireyim demiş:) Muhterem kısmı geyikse de çıkış noktası tam da bu.

Dış ticaretten mezun olup 22 yıl ithalat ihracat ve gümrükleme alanında çalışan Funda, iş hayatının son 14 senesini eşi ile kendi ofislerinde geçirmiş. Fakat eşinden boşanınca işinden de boşanmış ve boşanma sonrası başka bir yerde ancak bir buçuk sene daha çalışmaya devam etmiş.

Çalıştığı yıllarda hep “ne pişirsem” veya “misafirlere ne ikram etsem” diye zorlanırken, bir ev yapımı meze-ikram yapan olsa da alsak, temiz temiz yesek diye düşünürken, bir de bakmış, o kişi kendisi olmuş:) Çünkü Funda’nın mezeleri müthiştir, mantısı, çiğ böreği (ki bana dokunur ama dayanamam yerim). 

Etrafının teşvikiyle önce sipariş üzerine yapmaya başlamış. Ne mışı yav, biliyorum bundan sonrasını çünkü ben de böyle tanıştım Funda’nın elinin lezzetiyle:) Mantı ve börek özellikle herkesin işine geliyor çünkü taze taze aldığın gibi deepfreeze’e atıp acil durumlarda çıkarıp pişirebiliyorsun. Bir de biliyorsun, katkı maddesi yok, ha annen yapmış, almış stoklamışsın, ha Funda’dan almışsın.

Sipariş işi de aldı yürüdü, Elit Meze’ye dönüştü. Sağda sitenin banner’ı var. İki sene olmuş bile. Tabii Funda mutfakta durduğu gibi durmuyor, bu yıl da salça-şişe domates-tarhana-erişte-reçel işine el atacakmış, yaz sonunu heyecanla bekliyoruz. Ha unutmadan catering ve organizasyona da başlamış.

Funda aştı artık kendini, ne diyeceğimi bilemiyorum.

Yok galiba biliyorum. Kadının elinden bir şey kurtulmaz anacım, kadın milleti ne yapar ne eder, üretir, paylaşır, ayakta kalır!

Yolun açık olsun Funda’cığım, ben seni ve yaptıklarını heyecanla takip ediyorum (ve yiyorum hahaha:))

Elit Meze'ye ulaşmak için: 




2 yorum:

Unknown dedi ki...

yelızcımmm cok tesekkur ederım.ne guzel yazmıssın benı :) ben bıle oh ne guzel seyler yapmısım dedım :) elit meze ve funda olarak tüm ürünlerımın arkasındayım mısafırlerınıze ,cocuklarınıza gonul rahatlıgıyla ıkram edebılırsınız.ırtıbat numaramıda yazayım :05332687366 şimdiden herkese afıyet olsun

pinar nacak dedi ki...

Türkiye'de kadın girişimci oranı %8, Erkek girişimci oranı 92, ama inanın kadın girişimciler hızla 1 adım öne çıkıyor. Funda'cım potansiyelini ve becerilerini iyi tahlil edip böylesine büyük bir iş başardığın için ve tabi lezzetli mamalar için tebrikler,tabi bir girişimci dostu olarak bunu bizlerle paylaşma girişiminde bulunan Yeliz'e de teşekkürler